القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل تطبيقين ل تحميل جميع صور و اغاني العيد الجديدة لعام 2020 - medo7x

افضل تطبيقين ل تحميل جميع صور و اغاني العيد الجديدة لعام 2020 

العيد فرحة هييه انا مش عارف فين العيد ده اساسا انا شخصيا مش حاسس بيه يعني الواحد قاعد بيشتغل اهو كالعادة يعني انا خرجت يادوب ساعة بالضبط او ساعتين مع صحابي بعد فيديو القالب وشرح القالب والكلام ده يعني ده طبعا بعد المونتاج اللي خد معايا 4 ساعات 😀 لوحده فيادوب خرجت من البيت علي الساعة 10.30 مساءا رجعت 12.15 تقريبا  وكملت يومي عادي ف ايه بقا لزمتها المقدمة دي ياعم محمد طبعا انت لو جي من قناتي يبقي انت عارف انت عايز ايه ولكن لو انت زائر فا انا جايبلك تطبيقين للعيد ايوه مش لبس العيد طبعا ولا خروجات بقا والكلام ده احنا ناس عملية التطبيقين هما تطبيق صور العيد الثاني اغاني وتكبيرات العيد عشانك ياغالي ايوه عشاك وماتزعلش لو ماخرجتش مثلا لاي سبب بسبب كورونا او الكلام ده عادي انا لما خرجب ببساطة روحت اضرب ساعتين ورجعت ايوه هي ديه خروجتي مع صحابي ياجدع اقعد في بيتك بلا وجع دماغ المهم يابطل خلينا في موضوعنا وه عن صور العيد و اغاني العيد دول عبارة عن تطبيقين بسيطين جدا تقدر تحملهم مجانا وكمان تقدر تحمل جميع الصور و تستخدمها كصورة للهاتف يعني تعملها تعيين كخلفية والصور احلي مافيها اني هي صور عيد متحركة بصيغة gif يعني كل اما تفتح التليفون كده حاجة عظمة اوي لكا تلاقي كل عام وانتم بخير بتلمع في الشاشة او هندبحك ياخروف اللي هو ا** 😜 بغض النظر عن كلامي بالنسبة للاغاني فا تطبيق اغاني العيد فيه حوالي 21 اغنية للعيد الاغاني قديمة وجديدة بردو وتقدر تحملهم بردو يعني تطبيق اغاني و تكبيرات العيد بيديلك ميزة مجانية انك تحمل جميع الاغاني والتكبيرات وبتكون علي هيئة فيديو و بصيغة عالية الجودة وواضحة التطبيقين مجانيين وتقدر تشغلهم علي اي هاتف اندرويد بكل سهولة هتحمل التطبيقين من اسفل المقالة وتثبتهم ومن ثم تستمتع بالصور و اغاني العيد .


مميزات تطبيق صور العيد و اغاني العيد


1- تطبيق صور العيد


بيتميز تطبيق صور العيد اولا طبعا انه مجاني تماما وبيتيحلك انك تعين اي صورة كخلفية بجانب اني معظم الصور صور متحركة بصيغة Gif و كمان الصور جميلة جدا و لطيفة بمناسبة العيد انشاء الله يكون عيد سعيد علي جميع الامة الاسلامية اجمعين ويكون كل عيد كده باذن الله بجانب كمان انك تقدر تشير الصور مع اصدقائك ولو تواصلت مع مطور التطبيق او اللي برمجه بمعني افضل يقدر يحط صور تانية وثالثة اللي انت تطلبها منه بدون اي مقابل نهائيا فانا اري اني المميزات دي خرافية جدا والتطبيق اكثر من رائع لما فيه من صور عيد الاضحي لعام 2020 الجديدة تطبيق صور العيد الجديدة .


2- تطبيق اغاني العيد


العيد فرحة هيييه واجمل فرحة هييييه بأفور انا في هيه دي انا ارف ولكن كل القصة اني تطبيق اغاني العيد يابشمهندس فيه اغاني العيد بس طب و ايه الميزة ياعم اكيد فيه ميزة والا لو لم تختلف الازواق لبارت السلع انا حاسس اني ببيع منتج ولكن المهم اني التطبيق كمان ممكن من خلاله تستمتع بالاغاني اللي هي ااني العيد القديمة والجديدة عشان كده بدأت كلامي بال هيييييه ووكمان فيه اغاني العيد الجيددة وبردو تقدر كمان تشوف اغاني مزحة من اشخاص عن العيد حرفيا انا استمتعت بيها جدا وعوضتني عن خروجة العيد انشاء الله التطبيق يجبك استني ياصاح انت كمان تقدر تحمل الاغاني اللي هي اغاني العيد ركز معايا ياعم الزائر والتحميل مجاني او انك تسمع الاغاني من الهاتف عادي تمام كده بس تطبيق اغاني العيد بيقولك انا وجهي سعيد .

روابط التحميل


تحميل تطبيق صور العيد من هنا                                                تحميل تطبيق اغاني العيد من هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع